ÅTTIOFEMTE INLÄGGET

21:a augusti 2009, klockan är 15:37, intervju med Väggis.


- Det har inte hörts så mycket från dig på sistone, vad har hänt?

- Naaaa... Inte så mycket, jag har fått två nya vänner, tatuerats och percats. *Gestukulerar smärta* (Ja en vägg kan göra det)

- Men oj så händelserikt! De ryktas om en viss kärleksaffär mellan dig och din ena nya vän som visst ska vara rosa, kan du intyga detta?

- Jo då, rosa är hon, vacker roooosa...

- Spännande, berätta mer, is there looovee in the air?

- Asså, nu är de ju så att mitt privatliv som vägg inte är så mycket till rörligt, jag har inte så mycket att välja på, det är lite som att tvingas gifa sig om äns föräldrar säger det, bara att mina ägare satte upp en nu vägg vägg i mig. Men jag trivs med henne.

- Hur vet du att det är en tjej? Vad är du för kön?

- Hon är rosa, jag är turkos, vad säger de? Daah!

- Tydliga könsroller i väggarnas värd här ja, eller? Tack för mig här från Saras bubbla.

- Tack tack.


Efteranalys: Väggis intygar aldrig sitt kön och säger "Daah".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback