TOLFTE INLÄGGET

Ofta är min kära kusin väldigt seg på msn. Det är väldigt tråkigt. Idag var hon msntråkig och jag råkade ha tråkigt samtidigt,  jag råkade vara rastlös, hade flummpotensial och ja... En kombination kan bli rätt kul.
  
(Haby beach, MAS, sommaren 08 - liknande kombination)


' SaraKarlsson | says (20:08):   
där?

' sandra says (20:08):
absolut

' SaraKarlsson | says (20:08):

Trevligt
de va ett tag sen nu


' sandra says (20:08):

ja det var ju det


' SaraKarlsson | says (20:13):

Hur ser livet ut nu då?


' SaraKarlsson | says (20:16):

Du är rätt tråkig över msn

eller nja. seg

å ja jag vet att du pluggar så jag har överseende idag

men de kan va lite kul att sitta å snacka med en vägg med


' SaraKarlsson | says (20:17):

hur ser livet ut nu då? "stablit, stillastående"


' SaraKarlsson | says (20:18):

Jaha du inte träffat några nya polare på sistone då? "nää, bara de gamla vanliga, men de funderar faktiskt på att bygga ett förråd i hallen så de smäller nog upp två väggvänner till till mig"


' SaraKarlsson | says (20:20):

Bra för dig!! Ja själv rullar mitt liv på mycket bra, just nu unviker jag att göra mitt plugg genom att ha mycket kul här med dig väggvän. men annars så är de bra med, min rygg blir bättre å doktorn sa idag att jag får idrotta igen (!!) jag är jätte glad, kärleken går bra och sommarn är snart här

Jag har börjat sola bikinilinje. "jag ska tapetseras om snart"


' SaraKarlsson | says (20:22):

Jaså vilken färg? min ska bli brun är de tänkt men den va röd från början. "naa, de blir nog turkos med nått guldigt mönster, sen kanske några hyllor med"

Jaså hyllor asså? gör inte de ont? "nää, känns unjefär som att ta en percing"


' sandra says (20:24):

hahhahahahhahaha du är ju knäpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback