NITTIOSJUNDE INLÄGGET

Vänner med förmåner.

Frustration. Jag vill låta mina bröst tryckas mot din bringa i en nära kram, låta mina ben dinga, blunda och tänka på inget annat än just nu. Få exakt just det du kan ge och inget annat, närhet, inte mer. En älskare på natten och en vän på dagen, om ens det. Jag vill förtrycka mina känslor, som pekar åt alla håll, i glömska, få dem att sluta existera och inte ge dig något mer än just det du vill ha. Jag vill kunna läsa dina tankar så att du slipper svara på mina jobbiga frågor. Jag är så jävla attraherad av dig, lust, erotik, svett, kyssar. Inget mer.



Kommentarer
Postat av: Louise

snuttan, du kan få närhet av mig om du vill...

2009-08-31 @ 16:18:06
URL: http://louiseenhimmelskdrog.blogg.se/
Postat av: Sara (Bloggförfattare)

Hahaha, en stor förmån ;)

Postat av: Melina.

Ja ni har ju varandra ikväll..

2009-08-31 @ 21:28:10
URL: http://melinamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback