HUNDRATREDJE INLÄGGET



Nått som inte är fullt accepterat idag är att man faktiskt blir deppig av att vara sjuk, det säger mamma. Jag blir sjukt jävla deppig när jag blir sjuk, jag går och tycker synd om mig själv. Nu har jag influensa, troligtvis A(H1N1)infuensan - svininfluensan.
   Nej jag har inte gått till sjukhuset och provat mig, det är inte aktuellt, jag är rätt lindrigt sjuk för att ha influensa, det är inte farligt för mig. 
   Men jag kommer att få va hemma hela helgen, kanske måndag och tisdag med - buhu, synd om mig. Lukas kunde inte hyra Män som hatar kvinnorPix efter som att den inte fanns inne - synd om mig. Jag får inte träffa mina vänner - synd om mig. Jag har ont i huvudet, är trött, har magont, är snuvig - synd om mig!
   Men om jag nu ska strida lite mot min fullständigt medecinskt förklarbara deppighet och va lite positiv. Ikväll ska jag kolla på Slumdog Millionaire som Lukas däremot hyrde åt mig - gött för mig. Jag ska även äta chips och innan de ska mamma laga Flygande Jakob - gött för mig. Om det nu är svininfluensan så lär jag inte dö av den, jag kommer att bli immun mot den och jag har inte spytt än - gött för mig.

Om man ska räkna med faktorn att jag inte får laga mat för smittorisken så kan jag inte avgöra om det är gött för mig eller synd om mig, tyvärr.

4-3, synd om mig vinner.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag tycker synd om dig! 4-4 ;)

2009-09-04 @ 23:50:08
URL: http://mylifestarringmeasmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback