HUNDRASJUTTONDE INLÄGGET

Mina vänner är underbara:


' sandra says (21:21):
tänkte bara säga och det kanske kommer väldigt bra såhär i din mensdeppiga period, det är ju det en så bra kusin som jag är till för, att jag är väldigt stolt över dig, över den person du utvecklats till, ditt sätt att kunna beskriva hur du tänker /känner. Du har verkligen utvecklats till en mycket vacker människa! Du är fan bäst ju ! + att jag är din top läsare på din blogg

' SaraKarlsson | says (21:22):
Men sandra! åååh vad glad jag blir!! Fan va du är underbar. Tack så jätte mycket! DE gjorde min kväll




(Förinfo: Vi skackar om vilden på frisyren jag la in tidigare, David diggar den, sen nämner jag att jag kanske vill snagga mitt hår å spara syntlugg men inte vågar det än)

David says (21:31):
men om du skulle ångra dig med snaggningen kan jag sponsra med lite johansenlockar det lovar jagoch lite carlssons klister blir pricken över iet

' SaraKarlsson | says (21:32):
hahaha! ja de hade vart fint !

David says (21:36):
och så skulle du skaffa ett par brutala hörlurar som skulle göra dig extremt unik och göra dig magnetisk för varenda iris vid medvetande!och då menar jag ännu mer unik än vad du redan är!

David says (21:37):
då hade du visat lite mer att du är en sån där tjej som åker ner till sensation och lever livet. skulle ge dig fler potentiella budare som skulle fightas för dig och din kärlek till dem. de som i sig är kära i kärleken och de goa med livet!

David says (21:38):
tänk dig det fattas ett par lurar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är dags att inhandla ett par hörlurar :)

2009-09-21 @ 22:26:01
URL: http://sandraelisabeth.blogg.se/
Postat av: linda

"Grattis Linda på 21 års dagen" saknades =(

2009-10-02 @ 21:40:47
URL: http://mariakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback