HUNDRAFEMTE INLÄGGET

Min bror.

Han fyllde 15 för en vecka och en dag sedan. Igår firade han sitt 15 år och en vecka gammla liv med sina killkompisar uppe i vår stuga i skephult, FF. De hyrde två filmer: Death Race och Diary Of A Sex Addict. Typiskt min bror. Det kanske är dags att jag slutar gå omkring utan tröja i bara BH runt i huset när han har vänner hemma. Jag som alltid trott att dem inte vågar prata med mig för att jag alltid ligger i soffan, ser kurig ut och kollar på Nikelodien när de hälsar på. Men det är nog anledningen, dem tror att jag är knäpp. Sen så berättar Lukas om hur jag är hans extramamma med, säkert en sträng extramamma. Jag hade vart livrädd.
   Ja ja, nu ska jag gå ut och stänga va Nikelodien (som min bror satt på, den här gången) och kolla på filmerna.

 Jag ser ju rätt farlig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback