HUNDRAÅTTONDE INLÄGGET

Ska jag hälsa? Ska jag inte häsla? Människan kommer närmare bestäm nu! Hälsa, inte hälsa, hälsa, inte hälsa. Och där var chansen förbi... Fan.
   Ny chans, ska jag hälsa, inte hälsa? Nää va pinsamt, nu har jag chansen, ska jag lyfta blicken? Nu är sista chanesn för den här gången, jag kollar upp. Fan människan kollar inte åt mitt håll, jag skiter i det.
   Ny chans, äh vafan, orka bry sig, jo de e ju pinsamt, nä jag skiter i det, igonerans.
   Ny chans. Nej! Jag orkar inte, inte igen. Hälsa, inte hälsa, hälsa, inte hälsa? Nä jag skriter i de...

- Hej.
- He hej..
Vafan, människan hälsade på mig, va dum jag är, varför hälsade jag inte först? Pinsamt!

Skolans värld.


Kommentarer
Postat av: Loj

fan, vad söt du är...

2009-09-10 @ 17:28:32
URL: http://louiseenhimmelskdrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback