HUNDRAATRONDE INLÄGGET

Hade jag klarat mig utan alla mina underbara vänner?

Det är en kuggfråga. Utan mina vänner hade jag aldrig vart den personen jag är idag, ju mer jag umgås med er ju mer utvecklas jag. Jag har olika vänner som fungerar på olika sätt men hos alla finns det något som jag tagit efter. Även om jag inte kan sätta fingret på det. Så är det nog med vänner.
   Det är så kul när man lär känna någon ny och kommer på sig själv att göra något likadant som den gör, typ uttalar ord på annat sätt, petar på varan likadant, börjar skaka på händerna i frustration osv, listan kan göras lång.
   Man kommer på goa internskämt och skrattar av minsta grej som påminner om det, med blickarna som möts som utlösning. Man berättar allt för varann och känner sig trygga i varann, det finns inga gränser för hur bra man kan lära känna varandra.

Vänskap är en fin symbios och nog den viktigaste relationen till människor som man behöver för att överleva.




Kommentarer
Postat av: Linn

Det där var ett fint inlägg Sara! :)

2009-09-23 @ 23:04:29
URL: http://livingl.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack, vad kul att du tycker det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback