HUNDRATRETTIOTREDJE INLÄGGET

Den enda personen i världen som jag ständigt fortsätter att svika gång på gång. Som jag ständigt fortsätter att ge löften som jag vet att jag inte kommer hålla. Den enda person som jag alla dens hemligheter vet och inte kan lova att jag kommer hålla dem inne. Det är så lätt att släppa på de hemligheterna, att bli för känslosam. Det är så lätt att hålla dem inne då jag inte borde.
   Den enda personen i världen som ständigt fortstätter att svika mig gång på gång. Som ständigt fortsätter att ge mig löften som hon vet att hon inte kan hålla. Den enda person som vet alla mina hemligheter men som inte kan lova mig att hålla dem inne. Hon blir lätt så känslosam och håller ibland dem inne då hon inte borde.
   Alla dessa hemligheter, inte en enda gång har de ångrats att de delats med någon att lita på.
  
   Den enda personen som jag ständigt fortsätter att svika gång på gång, det är mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback