TREDJE INLÄGGET

DEN 14 MARS 2009, KL 00:09

Nu har jag suttigt och kollat vart BLVD ligger och ska väl kolla bussar snart. Jag har kollat på smallville och spelat harpan. Mitt rekort är 48 sek (!!), jag är så cool.

                                                         Melina.

Imon ska jag å tre tjejer till ut i gbg för första gången. 18-års kalasande. Detta ska bli spännande men jag lyckas inte hitta vart stället vi tänkt förfesta ligger så de får väl bli hemma istället.

                                                   Louise.                Amanda H.

Woho, jag är riktigt sugen på en utekväll med bara tjejerna. Jag gav Melina ett silvershampoo för hon vill bli blondin igen och en tavla som jag gjort till henne i present. Henns farmor undrade om jag gick en konstnärsutbilning vilket jag tyckte var ett bra betyg.  = poi
(Förlåt, jag var bara tvungen att uttrycka mina känslor och poi-gubben är helt underbart rätt känsla)

Förhoppningsvis så får jag bilder på Melina med hennes tavla med, så att jag kan få skryta lite här med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback