TJUGOSJUNDE INLÄGGET

Jag fick en komplimang för mitt namn på min blogg och att de va bra att jag inte skriver sånna inlägg där jag berättar att jag drack oboy till frukosten, som en dagbok. Så nu ska jag kontra som tack! Haha, no hard feelings.
____________________________________________

Jag vaknade, gick upp, duschade, drack O´boy..
Den smakade sött, med mitt löfte som jag har till min vän får jag inte inta nått som är sött så länge de inte innehåller alkohol för då måste jag betala henne 300 kr. Jag är snål* så jag håller mitt löfte.
   Så ja, jag hittade bara på att jag drack O´boy nu. De är grejen med de jag är ute efter.

Skulle jag dricka O´boy nu skulle jag antagligen tycka att de var gott men sjukt jävla för sött. Sen skulle jag känna mig som en svikare, fattig och dålig, så som jag känner mig efter att ha vaknat upp ur en dröm efter att ha ätigt godis i den.
   De gjorde jag i drömmen i natt, först åt jag en Twis (tror jag de heter) och sen en Snickers. Snickersen va så stor och tog så långt tid att äta upp att jag i drömmen fick panik att nån skulle komma upp i köket där jag stod och komma på mig. Jag stoppade in hela i munnen som blev full och jag kunde knappt tugga de. Sen sprang jag ut till soptunnan och spottade ut allt. Jag skulle nog spottat ut O´boyen i vasken. Med ångest för att berätta för mig vän.
Nu är jag ångestfri och PMSsötsugenfri, good for me!

När jag va liten brukade jag hälla i för mycket O´boypulver i mjölken så att de blev en chokladbotten, spara de godaste till sist!

* ekonomisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback