TJUGONIONDE INLÄGGET

 Min bror är rolig.
   Mamma har börjat köpa klövermjölk, de paketen ser ut som vanliga men är svårare att klyva upp/öppna. Så vad gör mig bror? Jo, han särar på flärparna och sticker ner ett finger, gör ett hål i klyftan! (Haha, hur snuskigt låter inte de?!)
- Puh, håhåjaja. tänkte jag och klöv upp paketet, tog ett glas och hällde upp, drack. Jag blev inte sur (!) trots att min bror ofta kan lämna små olägenheter i köket såsom att inte stoppa in filen, smöret, havrefrasen, osten, ja vad som, efter sig.
   Nu har jag inget bevis på att de va min bror som gjorde hålet. Men de va inte jag, de kan inte ha vart mamma och de kan inte ha vart pappa... Jag betvivlar att någon av lukas vänner vågar öppna ett nytt mjöklpaket i vårt kylskåp. De skulle inte jag vågat om jag va dem, mohaha.
   I varje fall, detta upptäckte jag i eftermiddags, nyss när jag va uppe och skulle dricka mjölk, utan glas, jag har lärt mig att dricka ut paketet utan att nudda de och utan att spilla. Men de gick fan inte med Lukas hål där! Taskigt, tyket.

De knepet ska jag också använda på mina framtida barn om de dricker direkt ur mjölkpaketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback