TJUGOFÖRSTA INLÄGGET

Varför skriver jag min blogg?
Jo, mest för mig själv, för att rensa mina tankar, som när jag skrev novellen. Det händelseförloppet hade jag tänkt in mig själv i den situationen i månader, de slutade jag med efter att den skrevs. Men lite skriver jag här också för att det är kul att dela mina tankar med folk som är intresserasde nog att läsa igenom den här skiten, fylld av intärnskämt och bubbelprat. Sen lite för att jag hoppas att folk ska tycka att det är bra och säga det till mig med, men de säger jag inte högt.


Sen vill jag ju dela ned mig av mina vackra bilder med.

Så, welcome into the bubble.

Kommentarer
Postat av: Melina.

Jag tycker om din blogg :)

2009-05-24 @ 16:53:55
URL: http://melinamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback