SJÄTTE INLÄGGET

DEN 19 MARS 2009, KL 20:49

Oväntat besök.

   Här sitter jag framför min dator och mitt tadjentbord, precis planerat att göra klart min redan 4 veckor försenade fysik rapport. Så hör jag hur det knackar på ytterdörren och någon som öppnar och säger hallå. Jag hörde direkt att det var Melina som kom och gick ut för att hälsa henne välkommen. Som alltid.

   Det här inläget handlar om vänskap.

   Jag gick ut och möttes utav att Paulin också var med, som jag inte träffat sen vi hade 18 års fest ihop tillsammans med Louise i januari. Självklart blev jag glad och det känndes ännu bättre att få en ursäkt att dissa fysikrapporten lite extra. Nu har jag lite ångest för de men jag ska göra den så snart jag är klar med det här inlägget, hoppas jag.

   Jag och Sandra blev kompisar i lågstadiet och har hållt samman sen dess trots att vi aldrig direkt tillhört samma gäng. I 7:an blev jag och Amanda P bästa vänner och någonstans i åttan insåg Melina hur kul vi hade ihop så att hon började följa efter oss, såsmåningom växte hon in å vi bildade trion MAS. Snart började jag även umgås med Louise och i 9:an började jag lära känna Paulin genom Louise och Amanda H genom Melina.

   Det är helt underbart att ha mina vänner som jag har idag och jag har inte nämnt alla eftersom att inte en jävel hade pallat att läsa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback