FÖRSTA INLÄGGET

DEN 11 MARS 2009, KL 22:10

Ja nu var de dags nu då igen. Jag drar de klassiska: jag-har-nu-äntligen-skaffat-mig-en-blogg-inlägget som så många gjort förut, jag borde fundera på vad jag ska skriva om, jag borde förklara mitt namn på bloggen, jag borde meddela mina vänner om att jag faktist gör det här.
   Men jag ska nog låta de där ovannämnda grejerna vila ett tag, vad jag ska skriva om får ju va vad som faller mig in och sen får jag väl se om jag vill kateogorisera mig ifall jag vill ha fler läsare eller likande.
   Namnet på bloggen får du som läser detta klura på själv och så kanske jag tar mig tid att förklara det någon gång.
Mina vänner får veta detta när jag tränat mig lite på de, kommigt in i de och faktist bestämt mig för att fortsätta. Eller så hittar dem de själva såklart.

   Jag har faktist haft en blogg en gång för länge sedan. Där skrev jag vad jag gjorde på dagarna och hittade på konstiga historier som bara mina vänner förstod. Det var skit kul när man förstod såklart men annars tyckte man nog bara att jag var konstig.
   Detta känns ändå rätt bra, jag får massa ideér till inlägg nu.

   Jag bör nog nämna att jag inte är en jävel på att stava, i själva värket är jag typ lätt lätt lätt dyslektiker, men jag vet inte riktigt om jag kan kalla mig för de och skylla på de länge

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback