ANDRA INLÄGGET

DEN 12 MARS 2009, KL 17:36

Jag kommer att bli beroende av det här tillslut och det är de sista jag vill. Puh. Ja ja, för övrigt går mitt liv ut på att plugga, plugga, umgås, oroa mig för framtiden, grubbla och plugga. Eller studa som vi säger här i Mark.
Och ja, jag är skoltrött.

   En mugg med urgröpta händer på sidorna för att man ska sätta händerna där när man dricker något varmt. Va säger du om de? Jag och min kära vän Louise (http://louiseenhimmelskdrog.blogg.se/) ska göra på designen. Den ska nästan se ut som en kanna med lock för att hålla inne värmen och ha två handtag över ugröpningarna. Skulle tatt kort på bilderna. Ja de e väl sånt jag får lära mig at börja göra nu när jag är bloggare.

   Gammalt projetk vi höll på med. Vi vill sälja den till IKEA. Allt blir liksom mycket roligare att läsa om de finns bilder, de tycker jag iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback