FÖRTIOSJUNDE INLÄGGET


Jag undrar hur det är att va kär när man är gammal, efter att ha levt ihop nästan hela sitt liv. 
Om man fortfarande har pirret i magen eller om de försvinner hos de flesta. Om man fortsätter att söka sig till din partner för att släcka sin längtan eller om man gör de för vanan och tryggheten i att man alltid har vart tillsammans. Jag undrar hur bra man känner sin partner och hur mycket man bryr sig om att den börjar skrumpna ihop, få sämre hygien och allt de där.

Jag tycker verkligen att det är så himla vackert när man ser ett äldre par gå och hålla handen, visa lite kärlek mot varann. De måste ju ändå va målet i livet.
   Mitt mål är i alla fall att omge mig utav de jag älskar och älska dem tillbaka. Jag skulle inte byta de mot alla rikedommar i världen.

Kommentarer
Postat av: Joakim Johansson

Jag tror nog att dem flesta säger att dem är kära. Fast det är inget pirr kvar, man har det helt enkelt j*vligt bra tillsammans och är trygga med varandra, för det är viktigast.



Håller med om att det är himla fint!

2009-06-25 @ 23:38:17
Postat av: Sara

Svar: De e så kul att du kommer in å läster å kommenterar här! :D



Ja, de kanske stämmer, jag ska fråga min mormor!

2009-06-25 @ 23:44:57
Postat av: Joakim Johansson

Jag kollar in din blogg varje dag faktiskt! :)



Alltid intressant att läsa om andras tankar, förutom sådant som är orelevant. :P

2009-06-26 @ 09:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback