FÖRTIOANDRA INLÄGGET

   Jag såg den där reklamen med en fest med ungdomar som alla betedde sig asbra, Fan va härlig den va! Kan man inte starta en serie på TV med fester med ungdomar som gör så, hade vart klockrent ju!

   Sen kommer de en eftertext där de står nått om att de inte är så på fester och att föräldrarna ska stå emot. Då blev jag sur, för den här reklamen skapade ju bara en sämre tillit mellan föräldrar och sina ungdomar, PISSDÅLIGT!




   Tilliten är det viktigaste för att få sin umgom att sköta sig på fest, man lär sig av sina egna misstag om inte annat. Det är bara en liten mängd umgdomar som missköter sig på fest och jag kan ge mig fan på att mer än hälften av deras föräldrar har misslyckats med tilliten.


Kommentarer
Postat av: Louise

YOU GO GIRL...!

2009-06-16 @ 15:54:50
URL: http://louiseenhimmelskdrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback