SJUTTIOFÖRSTA INLÄGGET

Jasminebuskarna har slutat att blomma och jag hittar fyrklöver hela tiden. Idag hittade jag fem stycken, utanför gymmet, och medan jag gick upp den långa vägen av trappor så bestämde jag mig för att om jag skulle möta någon så skulle jag ge ett fyrklöver till den, ack så mötte jag ingen. Men jag la ett klöver i en av två tofflor som stod i omklädnings- rummet och väntade på sin ägare. När jag var klar med träningen och kom tillbaka så va tofflorna borta men klövret kvar och tillknyklat på bänken en bit bort. Jag tog upp de å plaserade ut de på ett annat ställe där någon nog ska hitta de. Så gjorde jag med en till, sen cyklade jag hem och gav en till min bror. Nu har jag kvar två stycken utav dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback