SEXTIOSJUNDE INLÄGGET

Här har vi en liten kul och oerhört töntig grej, jag är lite nyfiken på vilka som läser min blogg så jag tänkte:

 
Nästa gång du träffar mig (om du nu träffar mig någon gång) efter att du läst detta inlägget så ska du komma fram och peta mig på näsan och säga... Hmm ja vad ska ni säga.. "Tjillevippen" var det första som slog mig men det var inte så kul, "hockus pockus" är inte så kul heller.


 

Näh såhär:
Peta mig på näsan och säg högt och tydligt: "Tomten finns!"
______________________________________________________________
090722
Okej, jag erkänner, detta va de sämsta inlägget jag någonsin skrivigt, skit i detta. De va kasst, dessutom har ingen petat mig på näsan och sagt att tompten finns än heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback