FEMTIONIONDE INLÄGGET

Flummig, hjärta, sent, lika med: sant.



Haha! Detta skrev jag oxå en gång för längesen. Till någon på msn, jag minns inte vem. Men jag kan garantera att de va sent på kvällen eftersom att jag bara slänger ut mig sånt här när jag är flummig. Sen var de nog sommar med och mycket regn:


"Oh heliga Sara, som sprider solsken och glädje. Lär oss din stora visdom, alla steg i rätt balans och låt den våta jord vi går på grönska av värme och bruna kinder. Oh heliga Sara, dansa, dansa bort allt överflödigt regn och låt växthuseffekten stiga. Oh heliga Sara, smält våra glasierer."


Jag var typ en helig sol, eller självaste solen, eller ett helgon som härskade över solen. Men de va nog onödig information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback