NITTIOFJÄRDE INLÄGGET


Melina går mot Håkan från kapprummet, hon går grasiöst, som en fotomodel, men samtidigt ler hon sådär " åh jag är din Håkan, och jag är sötkär i dig"-blicken. Håkan går mot Melina från idrotten, han skojjar till de lite med sin gång med raka ben, unjefär som en pingvin fast att man har långa ben och inte bara två små fötter där nere som pingiver har. De e fult men gulligt. Håkan ler sådär snällt och hjärltligt som han alltid gör. Fast nu har han glimten i ögat, "jag är kär i dig Milly"-blicken har han. Han sträcker ut sina långa armar mot Milly. Dom möts mitt på asfaltsplan och kramar varandra, kärleksfullt. Håkan pussar Millan på pannan, Millan kollar upp. Dom pussar varann på mun, Millan lutar sig mot Håkan och lyfter ena foten under pussen, som en prinsessa.

Min vän Melina hade en låtsas pojkvän, i våra intersnkämt. Jag hittade denna texten idag, skrev den i typ 9an. MAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback