NITTIOFEMTE INLÄGGET

Besvikelse, fotodag.

Jag och Melina har blivit bra på de! I alla fall bättre.
   Men nu när jag väl kom hem så kunde jag inte lägga in bilderna på min dator, en stor besvikelse. Men jag ska prova med att lägga över de till mitt USB-minne i skolan imorgon istället. Webbdesign/media-salen måste ju ha dem tillgångarna.

Så bara för att jag inte fick några bilder nu så tänke jag att detta skulle bli mitt första inlägg utan bild. Men så kom jag på att jag faktiskt lykats få in två av dedär bilderna på min mobil. Woho, hopp!
  Men nej, formatet går inte att öppna på min dator, besvikelse... Så frågan är nu om jag över huvudtaget kommer kunna kolla på de andra bilderna från min dator när jag väl får dem eller om jag kommer bli mer besviken.
   Ingen bild i alla fall, revolution.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback